Snabbväxande Interactive Intelligence väljer Andréasson PR
Interactive Intelligence är ett globalt bolag noterade på Nasdaq och på stark frammarsch i Sverige med sina lösningar inom kontaktcenter, automatiserade affärsprocesser och unified communications. När Interactive Intelligence sökte ny pr-byrå föll valet på Andréasson PR.
– Vi har jobbat med andra byråer tidigare. Men vi är i en stark tillväxtfas med såväl nya produkter som kunder och vill satsa mer offensivt på att stärka vårt varumärke. Andréasson PR presenterade de mest kreativa idéerna på hur vi kan stärka vårt varumärke och nå ut bredare med vårt erbjudande, säger marknadschef Viktoria Eldehag, Interactive Intelligence.
Andréasson PR har tidigare erfarenhet från att profilera svenska och utländska företag vars produkter stödjer kundvård genom avancerad teknik, exempelvis webbplattformsleverantören Episerver och streamingleverantören Qbrick.
– Kundvård och smidiga interna affärsprocesser är oerhört väsentligt idag då konkurrensen om kunderna är stenhård, säger Petter Andréasson, vd Andréasson PR. Företag måste därför ha ett effektivt stöd för att både nå ut till och ta hand om sina kunder om man vill undvika att tappa marknadsandelar.
Hos Andréasson PR arbetar Michael Jäderholm och Ulf Boivie med Interactive Intelligence.
För ytterligare information kontakta:
Petter Andréasson, 070-752 22 25 eller 08-50 58 10 07
Andréasson Public Relations erbjuder kunskap och kvalificerade tjänster inom pr och investerarrelationer. Byrån har funnits på marknaden i snart 25 år. Andréasson PR:s konsulter har långvarig och mångsidig erfarenhet av kommunikation, marknadsföring, medierelationer, ekonomisk information, samhällskontakter, utbildning, textproduktion och projektledning. Mer information finns på www.andreassonpr.se